W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

OBWIESZCZENIE IR. 6733.24.2017

                                                                                                          Rawicz, dnia 24.04.2017r.

IR. 6733.24.2017

O B W I E S Z C Z E N I E

o zakończeniu postępowania

                 Na podstawie art. 10 § 1. i art.49  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2016, poz. 23 ze zm.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 778 ze zm.) zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie dowodowe prowadzone na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., w sprawie  wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:  

 budowie sieci gazowej PE dn 63

w Masłowie w ul. Żniwnej i ul. Żurawiej,

gm. Rawicz, powiat rawicki.

Jednocześnie zawiadamiam, że w toku prowadzonego postępowania projekt decyzji  o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego został uzgodniony:

·       w zakresie udokumentowanych złóż kopalin i wód podziemnych – przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego, Starostę Rawickiego oraz Ministra Środowiska w trybie milczącym.

W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron postępowania, wynikającychz art. 10 k.p.a.,  do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość zapoznania się z aktami sprawy, a także wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, co do zebranych materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Z aktami sprawy strony mogą zapoznać się  w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz (pok. 119, I piętro – Zespół Planowania Przestrzennego),  w godzinach pracy urzędu, tj. w poniedziałek od godz. 8ºº do 16ºº,  w pozostałe dni od godz. 7ºº do 15ºº,  w terminie do dnia 10 maja 2017r.

Po tym terminie zostanie wydana decyzja.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie bądź doręczenie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

                                                                                                Z up. BURMISTRZA

                                                                                                             Celina Pilżys - Kosmatka

                                                                                                      Naczelnik Wydziału

                                                                                                      Inwestycji i Rozwoju

 

Załączniki

Powiadom znajomego