W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

OBWIESZCZENIe IR.6220.3.2015

Na podstawie art. 10 §1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 353) Burmistrz Gminy Rawicz informuje, że  w związku z podjętym przez organ postępowaniem administracyjnym w sprawie wznowienia postępowania zakończonego decyzją ostateczną Burmistrza Gminy Rawicz z dnia Rawicz z dnia 9 sierpnia 2013r., Nr.GGPPiOŚ.6220.14.2013.KG o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej złożonej z 1 turbiny o mocy max do 3 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ok. Szymanowa, zmienioną w części decyzją ostateczną Burmistrza Gminy Rawicz z dnia 9 października 2013r. Nr.GGPPiOS.6220.27.2013.KG, działając na podstawie  art. 36, w związku z art. 35 § 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2016r., poz. 23) zewzględu na skomplikowany charakter sprawy ustalono nowy termin załatwienia sprawy do dnia 20 grudnia br.

Załączniki

Powiadom znajomego