W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Zawiadomienie IR.6220.3.2015.AW

Na podstawie art. 61 § 4 w związku z art. 149 § 1 Kodeks Postępowania Administracyjnego  (Dz. U. z 2016r., poz. 23 t.j) w związku z decyzją SKO w Lesznie z dnia 22.02.2016r.,
Zn: SKO.460.10.1.2016 uchylającą decyzję Burmistrza Gminy Rawicz z dnia 14.12.2015r., Zn: IR. 6220.3.2015 zawiadamia się o podjęciu postępowania administracyjnego w sprawie wznowienia postępowania zakończonego decyzją ostateczną Burmistrza Gminy Rawicz z dnia 9 sierpnia 2013 r., nr GGPPiOŚ.14.2013.KG o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej złożonej z 1 turbiny o mocy maksymalnej do 3 MW wraz z infrastruktura towarzyszącą  w ok. Szymanowa ( Gm. Rawicz, powiat rawicki, woj. Wielkopolskie), zmienioną decyzją ostateczną  Burmistrza Gminy Rawicz z dnia 9 października 2013r., nr GGPPiOŚ.6220.27.2013.KG

Załączniki

Powiadom znajomego