W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

OBWIESZCZENIE IR.6220.17.2018 o udziale społecznym

                                               Rawicz, dn. 03.01.2019 roku                                                    

IR.6220.17.2018.KG

O B W I E S Z C Z E N I E

 Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2018 r. poz. 2081 ze zm.) informuję o wszczęciu postępowania w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na:Rozbudowie fermy drobiu składającej się z 2 budynków inwentarskich –indyczników o łącznej obsadzie 439 DJP wraz z infrastrukturą  o 2 budynki inwentarskie – indyczniki  o łącznej obsadzie 439 DJP wraz z infrastrukturą na działkach nr 652,653,654,655,656,657,658,659,660,661,662 AM13 w Słupi Kapitulnej 

  1. Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Pana Przemysława Giżewskiego
  2. Organem właściwym do wydania decyzji jest: Burmistrz Gminy Rawicz,
  3. Organami właściwymi do dokonania uzgodnienia i wydania opinii w sprawie przed wydaniem decyzji są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rawiczu oraz Dyrektor  Państwowego Gospodarstwa Wodnego we Wrocławiu
  4. Informacje o wniosku i raporcie umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Urząd Miejski Gminy Rawicz
  5. Informuje się o:
  • możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy w tut. Urzędzie Miejskim Wydział Inwestycji i Rozwoju, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz pokój 118 tel. 065 546-54-36 w godzinach pracy Urzędu tj.: w poniedziałki w godz. 8-16, w pozostałe dni w godz. 7-15
  • możliwości składania przez zainteresowanych wniosków i uwag odnośnie planowanego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski można składać w terminie od 04.01.2019 roku do 25.01.2019 roku (włącznie) wyłączniew formie pisemnej, ustnej lub na adres poczty elektronicznej  k.gorczak@rawicz.eu
  1. Uwagi i wnioski będą rozpatrzone przez Burmistrza gminy Rawicz przed wydaniem decyzji.

 

Obwieszczenie zostało zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz , wywieszone na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, na tablicy ogłoszeń sołectwa Słupia Kapitulna w celu podania do publicznej wiadomości.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

                       

 

Powiadom znajomego