W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

obwieszczenie o zakończeniu postępowania IR.67330.1.99.2018.MR budowa 12 budynków mieszkalnych w Masłowie

 IR. 6730.1.99.2018.MR                                                                  Rawicz, dnia 11.07.2018r.

O B W I E S Z C Z E N I E
o zakończeniu postępowania

 

                 Na podstawie art. 10 § 1, art.49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2017, poz. 1257 ze zm.) 

 

podaję do publicznej wiadomości stronom postępowania informację,
że zostało zakończone postępowanie dowodowe prowadzone  

 

w celu ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na  budowie 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, 12 zbiorników bezodpływowych na ścieki oraz 12 studni na części działki nr 189/12 położonej w Masłowie w rejonie ul. Bocianiej, gm. Rawicz.

 

Jednocześnie zawiadamiam, że w toku prowadzonego postępowania projekt decyzji  o  warunkach zabudowy został uzgodniony przez  organy administracji geologicznej w odniesieniu do udokumentowanych złóż kopalin i wód podziemnych, Starostę Rawickiego w odniesieniu do ochrony gruntów rolnych oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Lesznie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wódy Polskie  - w trybie milczącym.
Ponieważ w prowadzonym postępowaniu administracyjnym bierze udział więcej niż dwadzieścia stron, tutejszy organ działając w oparciu o art. 49 i art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego dokonuje  zawiadomienia o  zakończeniu postępowania administracyjnego w formie publicznego obwieszczenia wywieszonego na urzędowej tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz oraz w pobliżu planowanego przedsięwzięcia, a także  poprzez udostępnienie pisma  w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu www.rawicz.pl. (bip.rawicz.pl – zakładka BURMISTRZ).
W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a.,  do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość zapoznania się z aktami sprawy, a także wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, co do zebranych materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Z aktami sprawy strony mogą zapoznać się  w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz (pok. 119, I piętro – Zespół Planowania Przestrzennego),  w godzinach pracy urzędu, tj. w poniedziałek od godz. 8ºº do 16ºº,  w pozostałe dni od godz. 7ºº do 15ºº,  w terminie do dnia 31 lipca  2018r.
Po tym terminie zostanie wydana decyzja o warunkach zabudowy.
Zgodnie z art. 49 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie stron niniejszego postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie.  
 

 

                                                                  Z up. BURMISTRZA
                                                                                                 Celina Pilżys - Kosmatka
                                                                                                      Naczelnik Wydziału
                                                                                                      Inwestycji i Rozwoju

Powiadom znajomego