W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

IR.6730.1.156.2018.BW

 Rawicz, dnia 13.08.2018r.

IR.6730.1.156.2018.BW

 

 

O B WIE S Z C Z E N I E

 

 

Na podstawie art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017r, poz. 1257, Dz.U. z 2018r, poz. 149, Dz.U. z 2018r, poz. 650)

 

podaję do publicznej wiadomości informację

o wystąpieniu do Ministra Środowiska, Marszałka Województwa Wielkopolskiego, Starosty Rawickiego oraz do Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu o uzgodnienie sporządzonego projektu decyzji o warunkach zabudowy dla terenu obejmującego działki

o nr ewid. 1091/13 i 1090/9 obręb Rawicz, na którym planuje się budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego.

 

Organ wystąpił o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy w oparciu o treść przepisów art. 53 ust.4 pkt 5, 9 oraz art. 53 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz .U. z 2017r, poz. 1073, Dz.U. z 2017r poz. 1566, Dz.U. z 2018r, poz. 1496).

Wystąpienie dotyczy uzgodnienia projektu decyzji o warunkach zabudowy w odniesieniu do udokumentowanych złóż kopalin oraz w odniesieniu do obszarów przyległych do pasa drogowego.

 

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia, strony postępowania mogą zapoznać się  w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz (pok. 119 I piętro, w godz. 8ºº - 15ºº) z treścią tego pisma oraz z całością akt sprawy.
 
Ponieważ w prowadzonym postępowaniu administracyjnym bierze udział więcej niż
dwadzieścia stron, tutejszy organ działając na podstawie przepisu art. 49 i art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego dokonuje zawiadomień o decyzjach i innych czynnościach w formie publicznego obwieszczenia wywieszonego na urzędowej tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 21, na wiejskiej tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu www.rawicz.pl.
Zawiadomienie to staje się skuteczne wobec stron, które zostały na piśmie uprzedzone o zamiarze zawiadamiania ich w wyżej określony sposób.
Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
                                                                                                                        BURMISTRZ
                                                                                                                     GMINY RAWICZ

Obwieszczenie wywieszono:.....................

Obwieszczenie zdjęto :..............................

 

Sprawę prowadzi Barbara Węcłaś, tel.655465438, bweclas@rawicz.eu

Powiadom znajomego