W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

IR.6730.1.142.2019.BW

Rawicz, dnia 29.07.2019r

IR.6730.1.142.2019.BW

 

 

O B WIE S Z C Z E N I E

 

 

Na podstawie art. 10, art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z roku 2018, 2096 z późniejszymi zmianami)

 

podaję do publicznej wiadomości informację
 
że zostało zakończone postępowanie administracyjne prowadzone na wniosek o ustalenie warunków zabudowy złożony przez Pana Damiana Paszyńskiego dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania terenu na teren usługowy – skup złomu, planowanej na części działki o nr ewid. 1264 obręb Masłowo.
 

Działając na podstawie art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.

Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz.U. 2018.2096) zawiadamiam, że przed wydaniem decyzji o ustaleniu warunków zabudowy

dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania terenu na teren usługowy – skup złomu, planowanej na części działki o nr ewid. 1264 obręb Masłowo- strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi aktami sprawy i wypowiedzieć się do dnia 7 sierpnia 2-19r co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Po tym terminie zostanie wydana decyzja odmawiająca ustalenia warunków zabudowy.

 

            Ponieważ w prowadzonym postępowaniu administracyjnym bierze udział więcej niż

dwadzieścia stron, tutejszy organ działając na podstawie przepisu art. 49 i art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego dokonuje zawiadomień o decyzjach i innych czynnościach w formie publicznego obwieszczenia wywieszonego na urzędowej tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 21, na wiejskiej tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu www.rawicz.pl.

Zawiadomienie to staje się skuteczne wobec stron, które zostały na piśmie uprzedzone o zamiarze zawiadamiania ich w wyżej określony sposób.

Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z up. Burmistrza Gminy Rawicz
Celina Pilżys - Kosmatka
Naczelnik Wydziału inwestycji i Rozwoju

Obwieszczenie wywieszono:

Obwieszczenie zdjęto :..............................

 

Sprawę prowadzi Barbara Węcłaś, tel.655465438, bweclas@rawicz.eu

Powiadom znajomego