W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

IR.6733.15.2019.AW

         IR.6733.15.2019.AW                                                          Rawicz, dnia 14.03.2019 r

OBWIESZCZENIE
 o wszczęciu postępowania

             Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 1945) oraz art.10 §1. i art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 2096 ze zm.) że na wniosek z dnia 27.02.2019r . uzupełniony w dniu 11.03.2019r.,
 
Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o,o. Odział Zakład Gazowniczy w Poznaniu,
w imieniu której działa pełnomocnik:
Pan Zbigniew Bartkowiak – Biuro Projektowe
zostało wszczęte postępowanie administracyjne  w celu wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na:
polegającej  na budowie gazociągu śr/c dn 63PE 100 SDR 11 RC
na części działki nr ewid. 541/1 obręb Sarnowa, ul. Kolejowa.

Przepis art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2018r., poz.1945) stanowi, że o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą zlokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.
Zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego - zawiadomienie bądź doręczenie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Informuję, że zgodnie z art. 10 §1 kodeksu postępowania administracyjnego - strony mają prawo do czynnego udziału  w każdym stadium postępowania.
Jednocześnie zawiadamiam, że  wniosek Inwestora zostanie przekazany do urbanisty celem sporządzenia projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Za strony postępowania, które zawiadamia się pisemnie, organ uznał wnioskodawcę oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których jest lokalizowana inwestycja celu publicznego.
Informuję, że obwieszczenie wywiesza się na okres 14 dni.

Z wnioskiem oraz pozostałymi dokumentami zgromadzonymi w niniejszym postępowaniu strony mogą  zapoznać się w godz. 8.00 – 15:00, w Wydziale Inwestycji i Rozwoju tutejszego Urzędu, pokój nr 119.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 14.03.2019r.

Zdjęto w dniu……………………………………………….

Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostaje na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w rejonie planowanego przedsięwzięcia oraz na stronie internetowej Urzędu.

Z upoważnienia Burmistrza Gminy Rawicz
Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji i Rozwoju
Szymanowska Aleksandra

Powiadom znajomego