W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

IR.6733.18.2019.AW

IR.6733.18.2019.AW                                                                         Rawicz, dnia 20.03.2019r.

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tekst jednolity Dz.U. 2018r., poz.1945) oraz art.61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego  (jednolity tekst Dz.U. z 2018r, poz. 2096 ze zm.)

zawiadamiam strony postępowania
że zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w  sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na
rozbudowie i przebudowie budynku dydaktycznego obejmująca rozbudowę i przebudowę piwnicy (zmianę sposobu użytkowania części piwnicy na pomieszczenie  do spożywania posiłków ( jadalnię) wraz z odwodnieniem terenu oraz awaryjną instalacją elektryczną w  szkole i sali  
Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu,
na działce o nr ewid. 57/25 obręb Rawicz.
Przepis art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2018r., poz.1945) stanowi, że o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będzie lokalizowana inwestycja celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.
Zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego - zawiadomienie bądź doręczenie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Informuję, że zgodnie z art. 10 §1 kodeksu postępowania administracyjnego - strony mają prawo do czynnego udziału  w każdym stadium postępowania.

Jednocześnie zawiadamiam, że  wniosek Inwestora zostanie przekazany do urbanisty celem sporządzenia projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Za strony postępowania, które zawiadamia się pisemnie, organ uznał wnioskodawcę oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których jest lokalizowana inwestycja celu publicznego.

Z wnioskiem oraz pozostałymi dokumentami zgromadzonymi w niniejszym postępowaniu strony mogą  zapoznać się w godz. 8.00 – 15:00, w Wydziale Inwestycji i Rozwoju tutejszego Urzędu, pokój nr 119.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 20.03.2019R.

Zdjęto w dniu……………………………………………….

Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostaje na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w rejonie planowanego przedsięwzięcia, w Biuletynie Informacji Publicznej  oraz na stronie internetowej urzędu.

Z upoważnienia Burmistrza
Naczelnik Wydziału Inwestycji i Rozwoju
Celina Pilżys  - Kosmatka

Powiadom znajomego