W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

IR.6733.7.2019.AW

IR.6733.7.2019.AW                                                                    Rawicz, dnia  12.04.2019r.

O B WIE S Z C Z E N I E

    Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz.U. 2018, poz. 1945)  oraz art.49  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. 2018, poz. 2096 ze zm.)

zawiadamiam

że po przeprowadzeniu postępowania administracyjnego
na wniosek Komendy  Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
Burmistrz Gminy Rawicz wydał w dniu 12 kwietnia  2019r
decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
budowie masztu flagowego na fundamencie podziemnym
na działce o nr ewid. 1260 obręb Rawicz
 
Obwieszczenie publikuje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Rawicz, w sposób zwyczajowo przyjęty poprzez wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz oraz w sposób zwyczajowo przyjęty poprzez wywieszenie obwieszczenia w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie bądź doręczenie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Zainteresowani mogą zapoznać się  z przedmiotową decyzją w Wydziale Inwestycji i Rozwoju tutejszego Urzędu (pok. 119 I piętro) .
Od decyzji służy stronom tego postępowania prawo wniesienia odwołania w terminie 14 dni od daty jej doręczenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie, za pośrednictwem Burmistrza Gminy Rawicz.
Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego, w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania od decyzji organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
Zrzeczenie się prawa do wniesienia odwołania skutkuje brakiem możliwości odwołania od decyzji oraz jej zaskarżenia do sądu administracyjnego.
 
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 12.04.2019r.
Zdjęto w dniu……………………………………………….
Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostaje na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w rejonie planowanego przedsięwzięcia oraz na stronie internetowej urzędu.    

Z upoważnienia Burmistrza
Naczelnik Wydziału Inwestycji i Rozwoju
                                                                                                    Celina Pilżys -  Kosmatka                                                                                    

Powiadom znajomego