W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

obwieszczenie o wszczęciu postępowania IR.6733.66.2019 - budowa sieci gazowej ul. Kołłątaja

 IR.6733.66.2019.MR                                                                  Rawicz, dnia 18-12-2019r.


O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

                        Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 1945 ze zm.) oraz art.10 §1. i art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 2096 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek z dnia   09 grudnia 2019r.

 Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o.
  z siedzibą w Tarnowie przy ul. Bandrowskiego 16 
działającej poprzez pełnomocnika
P.   Jolantę Cieślińską
prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą:
PHU INSTALPROJEKT w Lesznie

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

budowie sieci  gazowej  niskiego ciśnienia
na części działek nr ewid.  462/18 i 633/3
położonych  w  Masłowie przy ul. Hugona Kołłątaja,
gm. Rawicz, powiat rawicki.

 

W oparciu o art. 10 §1. Kodeksu postępowania administracyjnego organ obowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego.
Stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na której będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.
W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą zapoznać się w Wydziale  Strategii, Planowania i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz (pok. 119, I piętro) z zamierzeniem inwestycyjnym wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne uwagi, zastrzeżenia i wnioski dowodowe w przedmiotowej sprawie.
 
Zgodnie z art. 49 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie stron niniejszego postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie poprzez obwieszczenie zamieszczone na urzędowej tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w sołectwie  Masłowo oraz udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu www.rawicz.pl.  
 
                                                                                                             Z up. BURMISTRZA
                                                                                                          Celina Pilżys - Kosmatka
                                                                                                        Naczelnik Wydziału
                                                                                                Strategii, Planowania i Rozwoju





Powiadom znajomego