W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

SPiR.6730.1.300.2020.BW

Rawicz, dnia 23.11.2020r.

IR.6730.1.300.2020.BW


O B WIE S Z C Z E N I E


Na podstawie art.  10, art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity - Dz.U. z roku 2020, poz. 256 z późniejszymi zmianami) 
podaję do publicznej wiadomości informację 
że zostało zakończone postępowanie administracyjne prowadzone na wniosek Projekt – Solartechnik Development Sp. z o.o.
w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla  budowy elektrowni fotowoltaicznej „Zawady” o mocy do 2 MW, składająca się z paneli fotowoltaicznych montowanych na wolnostojących konstrukcjach, stacji transformatorowej, złącz kablowych, inwerterów oraz kabli niskiego i średniego napięcia na terenie części działki o nr ewid. 239 obręb Zawady.

Działając na podstawie art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, że przed wydaniem decyzji o ustaleniu warunków zabudowy  dla przedmiotowej inwestycji - strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi aktami sprawy i wypowiedzieć się do dnia 8 grudnia 2020r co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Po tym terminie zostanie wydana decyzja odmawiająca ustalenia warunków zabudowy.

Ponieważ w prowadzonym postępowaniu administracyjnym bierze udział więcej niż
dwadzieścia stron, tutejszy organ działając na podstawie przepisu art. 49 i art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego dokonuje zawiadomień o decyzjach i innych czynnościach w formie publicznego obwieszczenia wywieszonego na urzędowej tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 21, na wiejskiej tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu www.rawicz.pl.
Zawiadomienie to staje się skuteczne wobec stron, które zostały na piśmie uprzedzone o zamiarze zawiadamiania ich w wyżej określony sposób.
Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. 

Z upoważnienia Burmistrza Gminy Rawicz
Małgorzata Łakomy
Naczelnik Wydziału Strategii, 
Planowania i Ochrony Środowiska

Obwieszczenie wywieszono: 23.11.2020r
Obwieszczenie zdjęto :..............................




Sprawę prowadzi Barbara Węcłaś, tel.655465438, bweclas@rawicz.eu

Powiadom znajomego