W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Informacja zn.SPIR. 6220.35.2021.KG do publicznej wiadomosci o wydanej decyzji

SPIR.6220.35.2021.KG

 


                                                                                              Rawicz, dnia 01.09.2021 

 

Podanie informacji
do publicznej wiadomości

 



Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisko i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.),


 

informuję, że

 


Burmistrz Gminy  Rawicz w dniu 26.08.2021 r. zmienił swoją  decyzję zn. SPIR.6220.6.2020.KG  z dnia 15.06.2020.KG o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 8 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 518/2 obręb Szymanowo gmina Rawicz.
Z  przedmiotową decyzją oraz dokumentacja sprawy, w tym z opiniami:
- Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska  w Poznaniu  – opinia z dnia
13.07.2021 roku zn. WOO-IV.4220.942.2020.MK1.2
- Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej  we Wrocławiu Zarząd Zlewni  w Lesznie z dnia 14.06.2021 roku zn. WR.ZZŚ.2.143.2021.RG
można zapoznać w Wydziale Strategii, Planowania i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pok. 118, w godzinach urzędowania.
Treść przedmiotowej decyzji udostępnia się na okres 14 dni na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego  w Rawiczu od dnia 02.09.2021-29.09.2021 roku (włącznie).
W celu zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie należy kontaktować się z Wydziałem Strategii, Planowania i Rozwoju UMGR z powołaniem się na znak niniejszej sprawy lub pracownikiem prowadzącym postępowanie (e-mail: k.gorczak@rawicz.eu; tel. 065 546 54 36, od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.

Niniejsza informacja zostaje podana do publicznej wiadomości prze zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz bip.rawicz.pl oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz i właściwego miejscowo Sołectwa Szymanowo.

Informację o wydaniu decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 02.09.2021 roku
Treść decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej
w terminie: 02.09.2021-29.09.2021 roku (włącznie).

 

 

 

Powiadom znajomego