W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

SPIR.6733.1.2021.BW

Rawicz, dnia 15.03.2021r.

SPiR.6733.1.2021.BW

 O B WIE S Z C Z E N I E



Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu

i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. z 2020r., poz. 293 z późniejszymi zmianami) oraz art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2020r., poz. 256 z późniejszymi zmianami)

 

 BURMISTRZ GMINY RAWICZ




zawiadamia strony postępowania o wydaniu w dniu 15.03.2021r 

decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie oświetlenia przejść dla pieszych na ulicy Wały Powstańców Wielkopolskich oraz ulicy Targowej w Rawiczu, na terenie działek o nr ewid. 2858, 2859, 2919, 1295/2 i 1300/4 położonych w obrębie Rawicz.




Obwieszczenie publikuje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Rawicz,

w sposób zwyczajowo przyjęty poprzez wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz oraz w sposób zwyczajowo przyjęty poprzez wywieszenie obwieszczenia rejonie miejsca planowanego przedsięwzięcia.

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie bądź doręczenie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Zainteresowani mogą zapoznać się  z przedmiotową decyzją w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w godzinach urzędowania .

Od decyzji służy stronom tego postępowania prawo wniesienia odwołania w terminie 14 dni od daty jej doręczenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie, za pośrednictwem Burmistrza Gminy Rawicz.

Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie. Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego, w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania od decyzji organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

Zrzeczenie się prawa do wniesienia odwołania skutkuje brakiem możliwości odwołania od decyzji oraz jej zaskarżenia do sądu administracyjnego.

Z upoważnienia Burmistrza Gminy Rawicz
Małgorzata Łakomy
Naczelnik Wydziału Strategii, 
Planowania i Ochrony Środowiska


Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu …..........................

Zdjęto w dniu……………………………………………….

Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostaje na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w rejonie planowanego przedsięwzięcia oraz na stronie internetowej urzędu.

BW

Powiadom znajomego