Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków majątkowych oraz częściowo spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu podpisanych umów kredytowych w wysokości 15.387.000,00 złotych.

Termin składania ofert: do dnia 10.07.2018 roku do godz.: 10:00


UWAGA:
W postępowaniu ofertę i oświadczenia składa się w formie pisemnej, z tym że Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez wykonawcę jest poczta elektroniczna lub dedykowana platforma zakupowa.
W przypadku składania JEDZ za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać go na adres email: przetargi@rawicz.eu. W przypadku wyboru złożenia JEDZ za pośrednictwem platformy należy go złożyć na stronie: https://platformazakupowa.pl/rawicz/aukcje.



Załączniki:

1. Ogłoszenie o zamówieniu 2018-OJS103-235660-pl
2. SIWZ Nr BZPF.2710.19.2018 (kredyt)
3. Wzór oferty - zał. nr 1
4. JEDZ wraz z instrukcją - zał. nr 2
5. Oświadczenie grupa kapitałowa - zał. nr 3
6. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 15 - zał. nr 4
7. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 22 - zał. nr 5
8. Projekt umowy Nr BZPF.2710.19.2018
9. Terminarz spłaty kredytu bankowego - zał. nr 7
10. Zaświadczenia ZUS, US, NIP, REGON itp - zał. nr 8
11. Informacje o zadłużeniu Gminy Rawicz - zał. nr 9
12. Wykaz instytucji w których GR posaida akcje, udziały - zał. nr 10
13. Dokumnety dotyczące 2015 roku - zał. nr 11
14. Dokumenty dotyczące 2016 roku - zał. nr 12
15. Dokumnety dotyczące 2017 roku - zał. nr 13
16. Dokumnety dotyczące 2018 roku - zał. nr 14