W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Obwieszczenia ochrona środowiska 2021

XML

Obwieszczenie zn.SPIR.6220.30.2020 o udziale społecznym

Rawicz, dn. 21.04.2021 roku SPIR.6220.30.2020.KG   O B W I E S Z C Z E N I E o ponownym postępowaniu administracyjnym prowadzonym z udziałem społeczeństwa   Burmistrz Gminy Rawicz, działając na podstawie art. 33, art. 34 , w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego...

Zawiadomienie zn. SPIR.6220.18.2021 o wszczęciu postepowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

                                                                                              Rawicz, dnia 12.04.2021 roku   SPiR.6220.18.2021.KG     Z A W I A D O M I E N I E o  w s z c z ę c i u  p o s t ę p o w a n i a               Na podstawie art. 61 § 4 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego...

Zawiadomienie zn.6220.3.2021 o zakończeniu postępowania

SPIR.6220.3.2021.KG                                         Rawicz, dn.30.03.2021 roku   Z A W I A D O M I E N I E      Na podstawie art. 10 § 1, oraz  art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania...

Zawiadomienie zn. SPIR.6220.4.2021 o zkończeniu postępowania

SPIR.6220.4.2021.KG                                        Rawicz, dn.31.03.2021 roku   Z A W I A D O M I E N I E  Na podstawie art. 10 § 1, oraz  art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego...