UWAGA: W dniu 05.08.2020 roku zamieszczono wyjaśnienie nr 1 do SIWZ (zmiana treści SIWZ) wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia oraz aktualną kalkulacją ceny.


1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków majątkowych oraz częściowo spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu podpisanych umów kredytowych.
2. Kwota kredytu – 3.795.000 złotych  (słownie złotych: trzy miliony siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100 złotych).

Termin składania ofert: do dnia 20 SIERPNIA 2020 roku, do godz.: 11:00

 

Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Udzielenie i obsługa kredytu bankowego
w wysokości 3.975.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków majątkowych oraz częściowo spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu podpisanych umów kredytowych” nr sprawy BZPiF.2710.16.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

4)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1843 zez m.) dalej „ustawa Pzp”;

5)   dane nie mogą być przekazywane poza teren UE;

6)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujący cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowanie (jeżeli dotyczy),

7)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

8)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

9)   posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie
z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

10) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.



Załączniki:

1. ogłoszenie o zamówieniu Nr 568566-N-2020
2. SIWZ Nr BZPiF.2710.16.2020 (kredyt)
3. formularz ofertowy z załącznikami - zał. nr 1-6
4. projekt umowy nr BZPiF.2710.16.2020 (kredyt) - zał. nr 7
5. kalkulacja ceny - zał. nr 8
6. terminarz spłaty kredytu bankowego - zał. nr 9
7. zaświadczenia - zał. nr 10
8. informacja o zadłużeniu Gminy Rawicz - zał. nr 11
9. wykaz instytucji, w których Gmina Rawicz posiada akcj lub udziały - zał. nr 12
10. dokumenty dotyczące 2017 roku - zał nr 13
11. dokumenty dotyczące 2018 roku - zał nr 14
12.1. dokumenty dotyczące 2019 roku - zał nr 15 (część 1)
12.2. dokumenty dotyczące 2019 roku - zał nr 15 (część 2)
13.1. dokumenty dotyczące 2020 roku - zał nr 16 (część 1)
13.2. dokumenty dotyczące 2020 roku - zał nr 16 (część 2)
13.3. dokumenty dotyczące 2020 roku - zał nr 16 (część 3)
15. AKTUALNA kalkulacja ceny - zał. nr 8 - do wyj. nr 1
16. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Nr 540144142-N-2020 - do wyj. nr 1
14. wyjaśnienie nr 1 do SIWZ - internet